Thursday 17 November 2011

SEkali LAgi...


        Saya ingin memohon maaf kpd semua yg mengenali sya.Sya xkan melupakn anda.
        Sya ingin menyampaikn sebuah lagu kpd anda.Terimalah...
  
        Xpernah aku terfikir tntg ini
        Xpernah aku membygkannya
        Kita akan berpisah walau untk seketika
        Sungguh ku xsanggup
 
        Ku harap kita kan slalu bersama
        Xingin berpisah
        Ku mohon

        Sekali lagi
        Ku ingin kau ada di sini
        Menemani walau ku jatuh xmampu berdiri
        Dan sekali lagi
        Ku ingin kau di sisi
        Ketika aku bersedih ketika aku menangis
        Kau slalu ada bersama

        Walau ku tahu xmudah untk berpisah
        Walau ku tahu memang susah 

        Sekali lagi 
        Ku ingin katakan aku ada di sini bersama mu
        Walau kita saling menjauh
        Sekali lagi
        Ku mohon maaf atas kesilapan ku
        Andai kita xbertemu lagi
        Andai esok kita xbersama lagi
        
        Ku mohon sekali lagi
        Kau ada di sini
        Berkongsi kisah indah ini
        Jgn sesekali
        Kau lupa aku di sini...

        Harap anda semua suka lagu ini.Sekian...
        

No comments:

Post a Comment